Halvard Lea.

fredag 1. desember 2017

Potet.





https://photos.app.goo.gl/U76IripC8ro0ab0q2

Norsk Helsevesen lyver så de tror det selv til tider, og hva driver de nå å lyver om for å få til denne gangen ?. Jaja, hvert land sin egen Propaganda der subjektive meninger fra Media skinner igjennom. Jeg også har min egen vilje med meninger. Mikroøkonomi .; Psykologi. Makroøkonomi .; Markedsføring og Reklame. Det å male på en vegg .; TV. Jeg er da Kristen. Tegn en Fisk, og så leter Dere i Littaraturen, eller på Internett om Peder Ås.

§. Paragraf .; Ja, Nei, Kanske. Salme nr. 1, Strofe nr. 2, Vers 3.

Man skal ikke tro på noe, før Mokva nekter på det.

Det å Hedre mor og far.

Var det Hønen eller Egget som kom først. Det var slimhinnen. Mat og Sko, Gull og Kobber. Det sverter .; Svart og Grønt, og det er godt å trekke pusten. Oksydering.


Laksen går Brun oppe i Elva nå. Vær forsiktig o du har en lys Brun bil, barn har vanskelig for å se denne fargen på Vinterstid. Kammuflasje. I forsvaret er det motsatt. Primusen står nå nede i Wien. Nettleien på elektristet har nå gått opp, og vi må fyre med Ved. Husk Etterplanting og Grunnrenten til skogen.

Det står en Primus på Russisk side også.

Jul .; Det er håp i en Stjerne. Min Stjerne kan være Rød også den. Kornbånd til Fuglene til Jul, og en spekkbit til Blåmeisen og Kjøttmeisen. Skjæren og Kråken har nusset, og er til dels enige nå før Jul. Månen skinte før Solen, og Solen står opp i Øst.

Amftaminen kom med Finken i fra Øst, og Kokain kom inn tidligere med Duene i fra Vest. Følg med våre nye Landsmenn.

Øl, Katta og Jesus.

Helse, Penger, Fred .; Sjelen ligger på fremsiden. Jeg lovte en del i Helsevesnet at jeg skulle prøve å hjelpe de. Det dreier seg om Lymfesystemet, og da disse senene, som til fuglene med både sener og bein. Fikk harket opp en del slike svartflekker av " Opioder " i dag. Det kommer ut på et vis der det meste åpner seg etterhvert. Ja, jeg er en troende sjel, men gjør ikke mye utav det, men min Tro med tilhørende håp det har jeg.


Medisinsk 1. des. 2017 .; Hjertet begynte igjen å pulsere godt under Brystbeinet og Åndedrettssystemet funger igjen bra.

Har vært pakket bort i Psykiatrien fordi jeg hadde vært i Ungdommen sitt Heimevern, og fordi at jeg er glad i en Dram og at jeg røyker tobakk. Jeg har fått skylden for noe andre har stått bak.

Greia er at det mer eller mindre blir galt uansett på et vis, men det er nå mye Mindre galt, og det er da denne Venstrehånden det dreier seg om .; 10 % / 90 %.


Royalt blod. Irritasjon .; Komme trampende ned med hele den Russiske Arme, men dette er da styrt Nordfra igjen, og det dreier seg her om da denne Poteten. På Svensk side så hører vi på da den Kommende Dronningen når da dette blir, og her hjemme så hører vi på da Mette - Marit når da hun kommer seg. Familiært til meg .; Mat og Sko, samt en del leker til Barna. Potet.



Nobelpris .; Sverige har Dynamitt, og så er da da dette Busstaget som flyr .; Primus Motor. Alkohol på toppen.





https://www.linkedin.com/in/halvard-bilnr-nk-vd-halvard-lea-partisan-halvard-halvari-98aa11128/detail/recent-activity/

Hele tiden har jeg et jævla mas med denne søpla nede i Oslo.

Norge ett lite land med massiv overvåkning basert på blant annet SAP. Cyberkriminalitet og da disse lyspærene med elektronikk blir da til tider brukt til da å sende mareritt og rare drømmer inn i ditt hode. En elektrisk kabel leder strøm, og det går da blant annet å bruke disse som da en slags TV - kabel. Spør dine barn om de er plaget av mareritt og rare drømmer, og Dere vil da få svar på noe av dette. Regnbuehinnen fungerer da som dette Vinduet med en Prosjektor, der da disse signalene siden blir tolket av blant annet Hjerne og Øyeeple.

https://youtu.be/rD8IqDdZwUM
Legg inn en kommentar